Heart It

Mat på G

2011-09-06 @ 14:16:20
Just nu så väntar jag på att mina mat ska bir klar ;)
ursäkta suddig bild...
Men ja idag gjorde vi väll inget speciellt i skolan, i alla fall inget vi inte brukar göra ;) Men jag måste bara kasta in : Jag älskar verkligen klassen! den e helt undebar är så jävla glad att jag hamna just i denna klass! någon annan som e väldigt nöjd med sin klass ?
ja men sen är ju även min födelsedag imorn! :) ska bli kul att se vad jag får :) Men jag vet förstås några av presenterna och så men vem bryr sig ? det e ju ändå en present :) Men ja vi höres kära ni! i nästa inlägg för ni se hur jag ser ut idag i alla fall kläder ;)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0