Heart It

mobilblogg-onepice

2011-09-11 @ 09:20:14
Hej hopp! Ja just nu sitter jag i min sköna onepice och ska snart sminka mig och så. Sen blir det att jag,pappa o syrran åker. Och idag är det ju så att jag och syrran lämnas av i GBG för våran kusin ska ha ett litet kalas! Så idag ska jag ha på mig min långklänning ni vet och min nya jeansjacka :) hoppas det blir ett bra val :) men ja va ska ni hitta på denna söndag då då?:) jag hoppas på att ni får en trevlig söndag och såklart en trevlig ny start på veckan imorn! :)

KOMMENTERA
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Åh , tack så mycket! :D

2011-09-11 @ 11:23:38
URL: http://annnaiz.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0