Heart It

Om mig själv!

2011-09-08 @ 17:17:00
Ja som jag skrev i det andra inlägget så är det ju så att jag inte skrivit riktigt om mig själv och så! Så nu ska ni få reda på lite saker här tänkte jag :) och om det är så att ni har läst i genom allt och märkar att ni inte fick reda på det ni ville så e det såklart bara att skriva en kommentar! :) bara så ni vet : tar allt i oordning, det beror lite på hur jag kommer på saker och ting! :)
Fullständigt namn: Helena Amanda Jönsson
Född: 7 september 1997
Pappa: Magnus Jönsson, jobbar med maskiner och sånt!
Mamma: Ann-Carin Dellien, jobbar som "hjälplärare" och annat ibland på Lilla Kronbergskolan!
Syster: Matilda Jönsson, går i 4:an just nu och är 10 år den 21 september!
Bonus systrar: Elin Spångberg & Sandra Spångberg! Riktigt goa tjejer!
Bonus bror: Mattias (mattis) Spångberg, En datanörd men riktigt snäll!
Pappas sambo (min bonusmamma): Carita Spångberg
Pappa bor: Småland, Tenhult (Precis utanför Jönköping)
Mamma bor: Lysekil!
Min Skola: Gullmarsskolan! Riktigt bra skola det! går i 8:an då!
Bästa Vän: Klara Kilbo! <--- Missa inte hennes blogg!
Favorit Färg: Grön & Rosa!
Favorit ställe: Norra Hamnen!
Favorit Mat: Spaghetti och baconsås!
Favorit elektrisk pryl: Mobilen!
Bästa saken som hänt dig(mig): Helt klart att träffa Klara!
Favorit symbol: Hjärta!
Är du kär i någon? Ja!
Är du ihop med någon? Nej
Va heter han/hon du är kär i? Säger jag inte! :)
Favorit djur: Hund!
Favorit sport: Titta på: fotboll & biljard & pingis! spela: pingis & skytte!
Favorit tid på dygnet: Måste säga dagen! men ibland kvällen! :D
Intressen: Blogga,smsa,prata,pingis,tv,data,MUSIK!,va med kompisar!,åka till pappa!
Favorit låt: Har inte bara 1... Men några då:
.Det vackraste-Cecilia Vennersten
. When i held ya- Moa lignell
. It girl- Jason Derulo .
.Price Tag- JessieJ ft. B.o.B
.Jar of hearts- Maddi Jane
Favorit "art" av blogg, t.ex: foto/mode : Fotobloggar! så om just DU har en fotoblogg skriv gärna en kommentar med din bogg så lovar jag att följa din blogg!
Jag kan nu inte komma på något mer så ni får klara er så här! Men om ni kommenterar någon fråga så kommer det upp i något inlägg här fram över! :)
Puss! <3

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0