Heart It

Pappis imorn

2011-09-08 @ 17:06:32
Hej hopp!
Jo det e så här att imorgon åker jag till min pappa och så är det ju så att jag inte alltid är så bra på att uppdatera min blogg så ni får stå ut utan mig i en helg, och på söndag blir det nog inte någon uppdatering om det inte är så att jag tar med mig datan.. Men pappa släpper nämligen av mig i Göteborg för där ska min kusin ha ett litet kalas så jag kommer vara där den mesta tiden av dagen.. Vet ej när jag kommer hem men så fort jag har tid så kommer jag skriva jag lovar! :) Men jag tror jag inte riktigt har pratat om mig själv så mycket eller jo det har jag ju men jag menar mer namn, vart min pappa bor och lite annat sånt.
Jag kan göra så här att vi nästa inlägg så ska jag skriva lite om mig själv och det är bara att kommentera och fråga något om det är så att jag kanske glömt säga något eller om ni kanske vill ha reda på något annat :) Så kolla gärna nästa inlägg när det kommer! :D

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0