Heart It

TräningVääärk!

2011-09-10 @ 08:50:21
Hej hopp!
Jag sitter just nu i soffan i min onepice (som jag fick utav min syrra Sandra) och så väntar jag på att alla andra ska vakna. Och ja så jag har tittat runt lite här på nätet och så. Igår förresten så skrev jag inte för att jag var på tonår med Elin fast vi gick hem sen och tittade på en film istället och åt lite gott! :) Och såklart satt jag i min onepice! :D visst det är inte en riktig men vem bryr sig ? inte jag i alla fall bara den e skön. Och trots allt så köpte Sandra den på ullared för 170 kr och så sen så använde hon den aldrig så jag fick den som en slags födelsedagspresent utav henne :) Jag kommer ej ihåg vad filmen hette däremot men jag tyckte den var riktigt bra i alla fall! Den var någon tjej som kunde prata med djur och sen så skickade hennes mamma henne(Maya) till en rodeo och ja om ni har sett den får ni gärna skriva om ni tyckte en var bra! :)
Men nu så verkar de som att några har vaknat så jag ska dra nu. Kramis!
ps: jag är en teletubbies

KOMMENTERA
Postat av: FILIPPA

cool bild!

2011-09-10 @ 16:49:37
URL: http://filippasstil.devote.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0