Heart It

1 April

2012-04-01 @ 08:55:10

Hej!
Är det någon som blivit lurad än? Själv har jag inte blivit det och jag har inte heller lurat någon annan. Denna dagen kommer nog bli som en helt vanlig dag för mig förutom att jag måste skriva ett arbete om Olja och sen lite andra läxor och så. Men så jag har nog ingen större tid att blogga, sen har jag ju inte heller varit den bästa på att uppdatera nu på det sistonde... Men saker händer hela tiden, har lite grejor att göra och jag har nästan aldrig riktigt ork när jag väl har tid så jag hoppas ni klarar er i alla fall! =P

KOMMENTERA
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Okeej :) Jag svarar just nu på kommentarer men ska snart plugga lite hade jag tänkt..

Har du fått påsklov än? :)

2012-04-01 @ 09:37:00
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Tack :D

2012-04-01 @ 13:11:19
URL: http://mmeeli.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0