Heart It

Barnslig?

2012-04-20 @ 09:31:19
Har precis, eller precis och precis men ajja, suttit och tittat på Bratz. Visst e jag normal? Nej men jag har typ redan tittad på alla "ungdoms" filmer nu som vi har här hemma. Och asså jag var ju tvungen att titta på någonting för just nu orkar jag verkligen ingenting, Jag har feber, mår illa, huvudvärk när jag reser på mig och så är jag hungrig men jag vill inte äta... Så jag mitt liv suger just nu... FML!
Men jag tänkte i alla fall att jag ska orka kolla lite grejer här på datan och sen får det bli att titta på typ Alvin och Gänget eller något.. fast vi har bara 1:an :( Men detfår duga antar jag, jag hade hoppats på att Breaking Dawn part 1 skulle komma igår så mamma kunde hämta den men så blev det inte...
Ha en bra dag! KRAM

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0