Heart It

Lådmojjäng

2012-04-25 @ 17:37:18
Hej läsare!
Idag har jag varit i skolan. Först hade vi spanska där vi inte gjort särskilt mycke. Efter det så hade vi dubbeltimma med So och Matte. Sen hade vi lucn så åt vi och sen spelade vi kort. Sedan gick vi till träslöjden och väntade där, medans Jacob den idioten ( :P ) slår mig på den armen jag tog sprutan i så det gjorde jävligt ont! Men ja det är ju han vi pratar om... Ja sen slipade jag vidare på min "lådmojjäng". Och sen hade vi svenska så jag bland annat letade efter en dikt... Hittar ingen bra :/ Men ja sen hade vi Hemkunskap då så gjorde vi matbröd, blev jätte gott! Men ja och nu sitter jag och gör en checklista för packningen till konfalägret jag ska på, åker imorn vid 18.00 och kommer hem igen på Tisdag nästa vecka. Så lite dålig uppdatering kan jag förvarna.
Och så nu gör jag även lite läxa och så..
Hoppas ni haft en bra vecka än så länge!

KOMMENTERA
Postat av: Anonym

sv; vem tror du mest? ;)

2012-04-25 @ 19:13:17
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Fin Bild!

2012-04-25 @ 19:45:16
URL: http://elinz.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0