Heart It

Jag är lyckligare nu

2012-12-14 @ 16:34:40
Hejsan!

Idag är det fredag, för er som missat det. I skolan idag så har jag först haft spanska där vi jobbade i ett häfte, sedan hade jag matte vi jobbade lite med huvudräkning och efter matten hade jag idrott där vi övade inför volleybollturneringen vi har på tisdag. Kommer bli grymt, vi är ganska dåliga men vi satsar på outfiten istället! Vi ska ha pyjamas och vara grymt slappa,hängiga och se hemska ut i håret osv.. Efter idrotten hade vi lunch, då vi först gick och åt och sedan körde vi kort och åt chokladboll. Sen hade vi svenska och syslöjd kvar, svenskan spelade vi alfapet och på syslöjden började jag sticka en ny mössa (blivit kär i mössor!) Jag har gjort en limegrön nu alldeles nyss blev klar med den förra veckan och nu gör jag en röd/brun. Efter slöjden gick jag hem och åt oc nu sitter jag här och lyssnar på musik, redigerar bilder och kikar runt lite på nätet.
 
Senare vid någonstans innan 19 kommer Johannes och hämtar mig och så åker vi till Lyse kyrka och tittar på en föreställning med konfirmander och massa annat folk. Kommer nog bli nice! Vet inte hur länge det håller på men bloggar nog inget mer efter det! 
 
Ni får ha en super duper bra eftermiddag/kväll!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0