Heart It

Har inte ork till någonting..

2012-02-22 @ 20:28:06

Hej!
Sitter just nu och tittar lite smått på tv, fast finns inget att titta på just nu :(
Men jag har precis packat lite till pappa-resan. Men jag måste egentligen plugga,plugga o plugga! Men jag kan inte .. Jag vet knappt vad det ärjag ska plugga på .. Jo asså det är ett läxförhör i No. Och så är det ju so-prov.. Men ja asså jag menar vart jag hittar det jag ska plugga på och så.. var inte alls bra att jag missade hela veckan...
Men får ta med mig det till pappa och försöka lite där. Men ja idag så var jag ju iväg på fotokursen hos Calle igen :) DÅ tog vi lite kort på bilen i farten, en radiostyrd bil. Men så att bilen skulle vara skärpa på. Men ja det gick väll ganska så bra. Och sen grejade vi lite med photoshop och gimp, Jag höll på med gimp eftersom jag redan vet det mesta i photoshop. Vi grejade med ritplatta, och det var ganska svårt faktiskt.
Men nu så får vi se om det blir någon uppdatering imorgon, eller alls på hela helgen.


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0