Heart It

Kusinerna är här!

2012-02-04 @ 11:35:31
God morgon!
Har precis sminkat mig och gjort mig i ordning och så. Om en stund kommer kusinerna ner som kom igår. Ska sova över uppe hos mormor tills Måndag tror jag det var. Ska bli kul hoppas jag! Sen så vill jag nog ta lite kort på dem oxxå :D
Märkte även att oj va lnge sedan jag var ute och fotograferade.. Jag vill verkligen ut idag men kommer förmodligen frysa ihjäl då eftersom det är 12grader kallt :/ Men hoppas på att det kan bli lite varmare under dagen för det finns fler här som vill ut :P
Men nu måste jag hälsa på kusinerna mina :D
Här har ni kusinerna:

Älskar Maximes ögon

Fast Celines ögon är myyycket finare.. bilden gör det inte rättvist

KOMMENTERA
Postat av: ANGELICA

SVAR: Äntligen någon som upptäckte att j:et var åt fel håll! Haha!

2012-02-04 @ 11:51:30
URL: http://stahlbrost.blogg.se/
Postat av: Felicia

Söta!:)

2012-02-04 @ 14:29:41
URL: http://felicilina.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0