Heart It

7 påsar kläder

2012-01-29 @ 19:57:45

Längtar till sommarn...
Heejj!
Det har varit så att jag inte direkt orkat blogga så bra i helgen och har inte riktigt haft tid heller.
Men ja har egentligen så super mycket att prata om.. Men igår va vi på A6 och jag köpte nagellack och mjukglass :)
Och när vi kom hem var vi med Mattias(min brorsa),Lukas(Mattias kompis),Arvid och ja sen så spelade vi CS, skiiiit kul!!! Har fastnat totalt! Och sen så klockan 12 på natten följde vi Arvid hem och jag gick i onepice.. hemskt att gå ut i onepiece, det är ju mysplagg/pyjamas typ inte kläder man går ut i men turen var inte så fruktansvärt lång ;) Sen kramade vi ajö ^^ och så gick vi hem och la oss och jag och Klara pratade till typ 2 eller något sånt och sen somnade vi och så vaknade jag av att Arvid smsa :P Kan typ inte stänga av viberationen på min mobil.. Men jag halv sov ändå så, så det var lugnt!
Men ja sen idag var jag och Klara och Elin (min syrra) ute och åkte på isen .. asså itne med skriskor.. Och det var skiiiiiiiiit kul! Tog några bilder men har inte orkat lägga in dem än.. Men sen så slog Elin i huvudet i isen så hon fick jätte ont och Arvid att precis kommit oxxå så han fick inte va där så länge.. Men vi gick hem spelade lite och pratade och sånt.. Sen så åkte vi och jag gick runt i typ hela huset för att få hejdå-kram av alla (kramas alltid!) och sen så åkte vi och jag somnade på vägen och blir väckt av att någon kiklar mig under foten. Så då var vi i grästorp (mitten av resan) och så köpte vi choklad. Sen kom jag hem och har tittat igenom 7 sopsäckar med kläder från moster min och 2 utav dem blev typ kvar till mig. Men ja nu sitter jag och äter och tittar på tv.
Långt inlägg blev det.. men lite intressant kanske? ^^
HA DET


KOMMENTERA
Postat av: tilda ♥

Undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte med mig ? Skulle bli super glad om jag skulle få ett svar. (Svara gärna i en kommenatr på min blogg!) :)

2012-01-30 @ 07:40:57
URL: http://fotoniique.blogspot.com
Postat av: Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Har du inte barn själv kan det vara en bra present till någon. Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-30 @ 10:06:07
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E - fotograf i sala

- Tack :D vgd `?

2012-01-30 @ 13:37:43
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: S A N D R A S F O T O N

fin blogg,

allt bra? :)

2012-02-02 @ 17:08:45
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0