Heart It

Bloglovin!

2012-01-04 @ 16:16:00
Jag gör väldigt gärna bloglovinbyten så det är bara att ställa frågan eller kommentera här att du vill!
klicka på bilden ;)
Jag blir så glad att det är så många som tycker att jag har fin blogg och tar fina kort.. fast vem vet, det kanske bara är fjäsk för att jag ska kolla in deras blogg ... :/
Sånt hatas från min sida! om jag skriver det menar jag det verkligen!
Men jag får ju hoppas att ni menar det i alla fall ;)
Så idag har inte hänt så mycket än så länge.. Kom på nu att jag hade tänkt att gå up och fotografera om jag orka men jag glömde bort det ;)
Men jag har spelat Mariokart och spelat lite på ds:et och ja så sen har jag inte gjort så mycket mer.. :/
Jo moster kom ner en sväng och sa hej oxxå innan hon och kusinerna skulle åka.
Ha det så bra! <3
//


KOMMENTERA
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; tack så mycket! :D ska vi följa varandra via bloglovin?

2012-01-04 @ 17:55:36
URL: http://ainaphoto.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0