Heart It

Börjat skolan...

2012-01-10 @ 18:39:49
Tjo hej!
Idag har varit en hlt okay dag för att ha börjat skolan igen.
Det var en helt vanlig dag.. så jag kan ju i alla fall berätta lite..
Jo först och främst så hade vi klassråd o PT och efter det hade vi engelska, och då hade vi för första gången våran nya engelska lärare.
Och efter hade vi lunch rast orkar inte förklara så detaljerat.. Men sen så hade vi i alla fall so och då satt vi i ring och pratade om lovet och så tittade vi på ett videoklipp om 2011.
Sen efter hade vi spanska.. och om jag sak vara ärlig så funderar jag på att sluta spanska.. jag orkar verkligen inte lära mig ännu ett språk.. jag har svårt med engelskan och jag klaras typ spanskan mer en engelskan och då känner jag att jag borde fokusera på det jag inte riktigt kan.. jag kan inte ta in ett språk innan jag inte ens kan ett annat som är viktigare.. så vi får se hur det blir med det.. men vi gjorde inte något intressnat direkt i alla fall ;)
Men ja efter skolan var jag med Klaran. Sen så sprang jag ner till garnaffären till mamma som skulle köpa garn för hon ska göra en mössa.. och då vill jag göra en mössa jag med så vi köpte ett garn till mig med :)
Här har ni garnet:
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm


KOMMENTERA
Postat av: ewe ♥ modell

Skolan är igång här med :/



KRAM!

http://lifebyewe.blogg.se

2012-01-10 @ 19:04:20
URL: http://lifebyewe.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0