Heart It

Det spökar :o

2012-01-18 @ 16:03:11
Hej hopp!
Sitter just nu och funderar på hur detta kors (se fotot) kan helt plötsligt hänga på min dörr....
Imorse hängde detta kors inte där men nu när jag kom hem hängde detta kors på min dörr.. Mamma blev förvånad när hon såg det, syrran nekar att det var hon, jag kan förstås inte alltid lita på henne..men hon såg fruktans värt allvarlig ut.. och hon är den som inte kan hålla sig för skratt när det gäller sånt, och jag brukar lätt se det på henne..
Men hon kan ju ha blivit bättre?
Men ja är nog lite skraj ändåå.. om det verkligen inte är något av dem..
Men ja vi får ju se hur det blir med detta...

KOMMENTERA
Postat av: Vem?

- taack :)



scary! :o

2012-01-18 @ 16:11:14
URL: http://tinanj.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0