Heart It

Lyses församlingshem... HEMMA!

2012-01-06 @ 22:42:05
Blommorna ser overkliga ut.. men jag vet inte vad det är... :P

men dagen har varit super kul!
Först hade vi lektion om synd och förlåtelse.. och då pratade och ritade Rickard om det.
Sen pratade vi och tittade på äckliga klipp när Jesus korsfätes.. det var super bleee!!!
Och så har vi även varit på promenad skulle gå till ruinen som var precis bredvid kyrkan fast vi gick runt typ kyrkan en bit bakom och sen så dit.. var nog för att tiden skulle gå ... ne men asså det var trevligt :P
Och så var vi på gudtjänst i kyrkan och så har vi såklart ätit och sånt oxxå och till sist så tittade vi på en film.. fast inte jag och Johanna , för vi ville inte titta så vi satte oss utanför och pratade istället ;)
Men ja sen så slutade dagen och jag, Johanna och Elin väntade på Johannas pappa som skulle hämta oss och sen så kom jag hem.. Jag åt lite och fick en kokosboll av mamma och ja nu sitter jag och dricker cola.. plus har en väldig huvudvärk och hostar som ***... Så himlans jobbigt asså!! :(
hoppas ni haft en bra dag! kramis <3

KOMMENTERA
Postat av: wilma och fanny

sv: jarå:]

vad händer resten utav lovet då?:)

kram

2012-01-06 @ 23:29:14
URL: http://fannyochwilma.blogg.se/
Postat av: | Yohanna |

SV: Tack detsamma :)

2012-01-06 @ 23:38:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0