Heart It

Promenad med Mammis ッ

2012-01-15 @ 15:55:37
hej hopp alla glada!
Nu har jag nyss gjort klart min andra läxa så nu är mina två läxor klara och har bara kvar att plugga inför matteprovet, nöjd med mig själv :)

Jag och mamma var ute på en trevlig men lite kall promenad förut också, och såklart hade jag med mig kameran så blev några bilder. Fick även se 3 rådjur, tyvärr var de väldigt långt bort så det blev ju inte direkt världens bästa bilder. Men hoppas jag fick något bra i alla fall.
Men ja när vi kom hem gjorde jag varm oboy och oj det satt riktigt fint det! och sen så gjorde jag även läxan som jag skrev här uppe.
Snart ska jag äta middag och sen ska jag nog plugga på matteprovet.
Vi ses!



KOMMENTERA
Postat av: Sannie

Ny porträtt tävling igen! :)

Va med vettja ^__^



http://sannies.se/2012/january/-ny-portratt-tavling.html

2012-01-15 @ 16:18:12
URL: http://sannies.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0