Heart It

Top model Sverige

2012-01-31 @ 20:30:46
Hellu!
Tittar just nu på Top Model Sverige. Och ja det är väll ganska kul.
Innan var jag som sagt att jag var på konfa. Och ja det var väll kul. Först körde vi en lek, typ att man var 2 grupper och så var det typ som sten,sax o påse. Sen så skulle hela gruppen var sams om en då, t.ex sten och då kanske du andra hade valt påse då vann ju de över oss och därför ska de jaga oss från det andra laget. innan vi står vid väggen. Och det var väll rätt så kul. Sen så hade vi en lång lektion (kändes alldeles för lång) och sen pratade vi i grupperna och så sjöng vi lovsånger i slutet och så. Ja sen så är jag ju hemma nu och så.. :P
herrå!

KOMMENTERA
Postat av: REBECCA

okej är det bra? :) nä jag gör inte så mkt just nu, lite läxa :)

2012-01-31 @ 21:06:06
URL: http://magicstory.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0