Heart It

Beach

2012-07-26 @ 17:45:20
|Fotograf & redigerare: Amanda (jag)|Kamera: iPhone 4s & redigering i instagram|

Hej Hej!

Sitter just nu och undersöker lite grejor på iPhonen :) Och nu kan jag även ringa,smsa och vara på internet som jag inte kunde igår kväll när jag fick den eftersom vi inte kunne ringa in och installera SIM-kortet. Men nu funkar allt! :D 
 
Jag har faktiskt fått färg! Nu har jag sammanlagt solat i 9 timmar både igår och idag. Så färgen kommer allt! Jag är egentligen inte den typen som gillar att sola, men nu detta året vill jag bli brun plus att så illa är det inte längre :P
 
Hoppas jag kan lägga upp bilder snart med mobilen, det verkar inte funka just nu. Ingen som vet om de har problem eller så? 
 
Men ni får ha en bra kväll så ses vi!

KOMMENTERA
Postat av: Sofia Törnqvist

Åh men tack själv :)

2012-07-26 @ 22:21:26
URL: http://strnqvists.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0