Heart It

Plattat håret

2012-07-02 @ 17:33:24
Hej på er!

Idag har jag faktiskt plattat håret! Känns lite annurlunda, var så länge sedan nu. Men jag tycker det blev helt ok, eller?
 
Idag blev det en sväng på stan och lite kläder handlade och även lite smycken. Nu sitter jag och för in bilder på kläderna så ni kan få se de också! Så i nästan inlägg får ni nog se det tror jag :)
 
Jag tänkte jag skulle skriva en lista här vart ni kan hitta på mig på olika ställen och så:
Kik: photooamanda
instagram: photooamanda
facebook: Amanda Jönsson
fanpage: https://www.facebook.com/pages/photoobymeebloggse/236678686418606
dayviews: photooamanda
flickr: photooamanda
wordfeud: Mandan14
rumble: Mandan15
draw something: Heamjo15
Jag tror det var alla :P
 
Ha det så bra!

KOMMENTERA
Postat av: Nadja

du har skiiit fina ögon! jätte vacker färg hihi :)

2012-07-02 @ 19:52:46
URL: http://nadjaisabella.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0