Heart It

Dålig på att blogga...

2012-06-09 @ 12:35:29
Hej på er!
Igår var en jätte bra dag verkligen! Även fast det var den sista XP-dagen för sommaren, även om det ska vara öppet på sommarlovet ibland med men ja vi hade en liten avslutning, Men innan jag börjar berätta vad vi gjorde på XP igår så tänkte jag att jag kanske skulle dra igenom skoldagen först ;)
Först hade vi gympa där vi körde spökboll hela lektionen, därefter hade vi bild där vi gjorde lite olika grejor och så.. Sen var det lunch då åt vi och sen spelade vi kort tror jag... sen hade vi i alla fall svenska där vi i lag 3 från i torsdags vann en klubba, sen fick hela klassen en kaka som Ylva hade bakat :) Det var sista lektionen med Ylva, eftersom vi ska byta svensklärare IGEN! :( Vi tittade på något avsnitt om bohuslän medans en och en gick ut med Ylva och pratade betyg. Sen hade vi matte då vi suddade våra böcker och lämnade in dem eftersom detta var den sista fredagen innan sommarlovet, och nästa vecka kommer det bara vara en massa kul saker på schemat! :)
Men ja och så körde vi gluppskagrisen sen slutade vi. Då gick jag hem och åt och sen kom Klara och Hampus, så gick vi och syrran ner till XP där vi inte gjorde så mycket fram till 19.00, då gick syrran hem och vi började med att grilla och ja själva KU'n började :) Sen körde vi lekar och så med olika stationer och i lag sen hade vi typ "fritt" i en halvtimma, då gick jag,Kevin och Hampus ner till källaren och pratade och spelade piano och ja sånt där nere.. Sen hade vi andakt och sen gick Klara hem och jag och Kevin snackade lite och sen sjutsade Kevins mamma hem mig och jag gick typ och la mig direkt.
Ja det var dagen det! :)

Idag har jag inget planerat.
Men vi syns!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0