Heart It

Fika med Klara

2012-06-26 @ 17:14:04
Hello!

Jag vet inte om jag sagt det, men jag sover hos mormor nu från igår fram tills torsdag. Så jag vet inte riktigt hur internetet och så är, eftersom jag använder mig av mobilens nät så krånglar det lite och så. Så det kan bli lite dålig uppdatering och så. Men idag har jag i alla fall tagit andra sprutan för livmoderhalscancer :/ Den gör så grymt ont... Buhuu! Sen så är jag ganska rädd för sprutor dessutom.. blee!
Men efter det gick jag och Klara och fikade och sen gick vi till ett ställe i berget som vi brukar sitta på och prata tjejsnack och så. Det var länge sedan vi pratade nu, hela 9 dagar sedan så vi hade en del att prata om och så. Sen var jag tvungen till att gå hem och äta och nu sitter jag och tittar på America's funniest home videos. Sen ska vi äta lite jordgubbar också. Men snart ska jag och syrran ut på gården och fotografera lite och så.
 
Ni får ha det så bra!

KOMMENTERA
Postat av: Wilma

Hej! Skulle vara jättekul om du ville vara med i min fototävling!
Direktlänk:http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/june/fototavling-sommar.html#comment

2012-06-26 @ 17:23:23
URL: http://wilmaochsammy.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0