Heart It

Glad Midsommar!

2012-06-22 @ 21:24:37
Hejsan!

Idag är det midsommar och jag vaknade vi 10.00. Då jag gick upp och in i duschen och gjorde mig därefter i ordning mig. Sen så gick vi alla, alltså moster,mormor,mamma,Matilda,Celine, Maxime och jag, iväg ner till torget för att titta på när de reste stången och dansade. Och när de var gjort gick vi iväg och åt glass. Mumsigt! Efter det gick vi hem och slängde i oss lite mat. Sen har vi spelat lite nintendo DS och pratat. Och så har vi ätit grillat och rabarber & jordgubbs paj! :)
 
Det har varit en bra dag! Hoppas ni också haft en bra midsommar!
 
KRAM

KOMMENTERA
Postat av: TIMELIMITS

Ååh så gott med jordgubbar!!

2012-06-23 @ 14:07:54
URL: http://www.timelimits.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0