Heart It

Ny väska

2012-06-06 @ 13:31:49
Hej på er!
Har ju varit ute en sävng med kameran som jag skrev förut. Men när vi kom ner till torget fastnade vi vid väskståndet. Där jag hittade denna väska för 100:- riktigt snygg!
Men jag tror allt att det blev någon bra bild i alla fall, så de dyker nog upp någon bild här fram över :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar lite bloggar och så. Och ska snsart börja med att redigera lite bilder. Senare idag blir det kyrkan med Klara och fler folk som är där då!
Har ni tänkt på att det inte alls är långt kvar tills sommarlov? Ja i alla fall inte för mig, jag slutar den 14. När slutar ni?

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0