Heart It

Pyssel

2012-06-29 @ 13:42:18

De två sista är gjorda av mig, resten är gjorda av mamma och hennes kompis Maria
 

Så nu har jag & mamma suttit och pysslat lite, riktigt mysigt och kul! Vi har fått några nya sorts pennor som verkligen är super bra, och ser mycket verkligare ut än med vanliga tusch. Ni ser dem ju på bilden längst upp.
 
Idag var det tråkiga vädret tillbaka :/ buhu... Men morgonen startade med att min syrran fick någon sorts kick, så hon ville masera mig, så jag fick fotmassage, och sen masserade hon min rygg dessutom. Åh va skönt det var! Haha, Love you sister <3
 
KRAM

KOMMENTERA
Postat av: Guldnougaten

Fint :)

2012-06-29 @ 13:54:56
URL: http://guldnougaten.blogspot.com



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0