Heart It

Jag är inte död...

2012-03-10 @ 12:03:11
..... Jag är i Norge!! Haha jag har knappt haft tid att skriva innan nu så jag tänkte bara snabbt säga att jag faktiskt inte är död utan sitter i min tillfälliga säng i Norge. Jag sover nämligen över med Klara här hos hennes pappa. Så igår så gjorde vi väll egentligen inte så mycket mer än att åka hit. Men så när vi kom hem hit åkte vi iväg igen till stallet. Så jag fick se en häst och bet ni vad som var läskigt han var precis som min drömhäst!!!!! Hur gullig som helst. Svart och vit och blåa ögon och jag kan inte riktigt förklara med bra ord men super gullig och helt underbar!! Vill du igen :-D Hej då!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0