Heart It

Sovmorgon

2012-03-13 @ 08:04:33
Hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag i sofffan och bara slappar. Min klass har nämligen sovmorgon idag eftersom vi inte skulle ha någon klassråd och pt för Lotta var iväg någonstans. Så nu sitter jag bara och slappar mig.. Vid nio kan jag nog börja göra mig i ordning och så för jag börjar vid 10.10.
Sovmorgonar är alltid härliga!
Som ni ser så har jag inte alltid lika mycket tid och ork nu för tiden som jag har på lov och helger för att blogga.. Så jag funderar på att ta en bloggpause fram till Påsklovet men jag vet inte riktigt om hur det kommer gå eftersom jag verkligen inte kan hålla mig borta från bloggen fast jag kanske inte har internet så försöker jag alltid få tag i internet någonstans... :P
Men jag tror i alla fall att det inte blir så men kanske. Och då vet ni ju varför nu. Men jag tycker det är kul att så många ändå är kvar och följer mig och läser och kommenterar någon gång ibland.
Själv måste jag säga att jag är väldigt glad över den som kom på det hära med bloggar! Helt underbart!
Jag ser nu att jag faktiskt aldrig la upp gårdagens outfit! Jag har till och med fixat ihop en bild och så men jag glömde lägga upp den! Men ni får se den nu då:
Ny tröja. Köpt på New Yorker för 139:-
Kvalitén blev inte den bästa på denna bild gjorde visst något som jag inte riktigt vet om men men ni ser ju i alla fall.
SE YAA

KOMMENTERA
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

tack! :D



Jag har precis gjort ett nytt inlägg om :One day your life will flash before your eyes, make sure it`s worth watching. Klicka in för att se mitt besök på tigertemplet i Thailand. Skulle du med vilja busa med tigerungar? :D

2012-03-13 @ 14:10:39
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0