Heart It

Sverige

2012-03-11 @ 19:04:43

Heeej!
Nu är jag hemma i kära sverige igen!
Mamma har spelat in Big Brother för mig men så har hon såklart spelat över det till videon som e kaputt! den funkar typ verkligen inte alls! Så det är ingen som kan förklara någonting eller typ som har spelat in det eller något?
Jag måste ju se annars kan jag ju inte fortsätta kolla eftersom jag inte kommer fatta ett skit... BLÄ på dig mamma!
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Fan i helvetesjävla skiiit!
Jag fattar ingenting verkligen!!!
ARRRRGGGG! :@
Men jag hoppas ni har haft en bra helg! och att vi får en bra vecka!

KOMMENTERA
Postat av: Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Sv: Vad kul att du vill vara med! :D Bloglovinbyte? :)

2012-03-11 @ 20:22:24
URL: http://lunisen.blogg.se/
Postat av: ebba - ebbaekalek.blogg.se

www.bigbrother.se ?

2012-03-11 @ 20:44:01
URL: http://ebbaekalek.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0