Heart It

Konfirmationslägret

2012-05-04 @ 16:42:14
Hej!
Ja nu tänkte jag att jag skulle börja förklara om vad jag gjorde på konfirmationslägret! :)
Vi åkte till lägret då, jag var ganska nervös men väldigt glad!
Första saken vi gjorde när vi kom dit var att bli uppdelade i olika rum, jag & Elin & Klara delade rum :)
Och så fick vi göra oss lite hemmastadda och så. Men så minns jag inte så mycket mer vi gjorde faktiskt.
Vi gjorde inte heller särskilt mycket.
Vi gick upp vid någon gång innan 8.30 för då var det frukost som gällde. Sen så hade vi lite lovsång och så sen så körde vi en massa lekar och så ute i regnet och även inne sen för vi blev så grymt blöta. Vi hade andakt sen på kvällen och jag hade väldigt ont i magen så jag satt mest ner och så.. :( Sen så innan där hade vi fått en lapp som vi skulle plugga på om till provet.
Vi hade dop för 3 konfirmander som ej hade döts sig och var då illa tvugna till att döpa sig nu, de fick döpas i havet. Säger bara "brrrrr!!!". Vi hade super kuligt på festen där efter. Sen så pluggade vi en massa och så.
Pluggade en massa inför provet och sen körde vi flaggan. Sen mins jag faktiskt inte så mycket mer, men vi hade andakt som alla andra kvällar.
Denna dagen började med att vi körde kill- och tjejdag. Vi dansade och pratade en massa tjejsnack. Killarna drog 2 bilar för att visa hur starka de va... ;) Ja men våran tillbaka grej var på lunchen då. Linnea (en av faddrarna) skriver ett filmcitat, vi svarade som ett svar på den "Girls!!" och sen sprang vi ut på grusgården utanför (utan skor...) och sen så dansade vi :) Efter körde de brittiskbulldog, som liknar kom alla min kycklinar, fast när man fångar måste man lyfta upp personen och säga 123 brittisk bulldog! Jag var ej med eftersom jag hade så grymt ont i magen (igen) men Benne och fler bad för mig typ 3 gånger.. tyvärr hjälpte det inte. Men när vi bad för Klaras knä hjälpte det och det var super verkligen! Men sen fick jag en massa hjälp av BJ, Tack! Kvällen slutade med att Jokke visade upp sin skills med att spruta eld, super cool! Och så hade vi en godnattsaga med Agda och Ingalil, som egentligen är två av ledarna som klätt ut sig. Haha riktigt kul faktiskt men kunde typ inte skratta tack vare min mage :(
Sista dagen, jätte synd verkligen jag var ledsen, jag vill verkligen INTE åka hem. Men så vi städade och så. Sen körde vi kramleken innan alla skulle åka hem, så vi fick en hej då kram av alla. Jag var nästan nära på att börja gråta.
Ja det var väll det! Jag saknar det väldigt mycket! Vill tillbaka nu! Vill tacka alla för det underbara lägret!

KOMMENTERA
Postat av: Emmy & Alva

Sv; Tack så jätte mycket! Du tar jätte fina bilder du med :)



Ska vi göra bloglovinbyte?



Allt bra med dig? :)

2012-05-04 @ 18:14:28
URL: http://emmyalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ah okej! :D

haft en bra dag?

2012-05-04 @ 18:34:21
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Emmy & Alva

Sv; Blev följare 85 :) Nu kan du följa oss :)

2012-05-04 @ 20:46:42
URL: http://emmyalva.blogg.se/
Postat av: Emmy & Alva

Sv; Jag mår fin fint :)

Vad ska du hitta på i helgen?

2012-05-04 @ 20:47:20
URL: http://emmyalva.blogg.se/
Postat av: Emmy & Alva

Sv; Okej, fotbollsmatch? Jag ska bara försöka bli frisk hela helgen så att jag kan spela fotboll på söndag :)

2012-05-04 @ 21:32:40
URL: http://emmyalva.blogg.se/
Postat av: Emmy & Alva

Sv; Tack det ska jag! :)

2012-05-04 @ 21:45:05
URL: http://emmyalva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv. Tack :)

Det blev lite fel nör jag gjorde den, tex menyn bakgrunden osv, så jag har de såhär sålänge till jag har tid om du undrar :)

2012-05-04 @ 21:58:23
URL: http://johannaanderrsson.blogg.se/
Postat av: elin

åh, detta lägret var verkligen det bästa som hänt typ!

synd att du inte var på xp igår, kj frågade klara vart du va ;)

han slutar ju nu efter denna helgen så :/

men vi ses väll på xp nån annan gång :D<3

2012-05-05 @ 11:22:36
URL: http://eelinemelie.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0