Heart It

Bored

2012-11-02 @ 14:20:03

Hejsan hoppsan!

Sitter just nu i bilen som kör vägen mot Jönköping/Tenhult. I helgen ska jag nämligen vara hos min kära pappa, även bonus syskon och bonus mamma. Just nu i bilen känner jag hur min mage börjar kurra eftersom jag bara ätit frukost än, men även en känsla som är grymt tråkigt, jo just att inte ha ett skit att göra. Funderar kanske på att ta upp datan eller sova eller något. Men har ingen ork till att ta upp datan och har inte heller jätte lust att dova på grund av att jag somnade klockan 19 igår och sov fram till klockan 9 i morse. Trött efter lägret jo ja....

Men ja ni ska inte behöva läsa mer tråkigt så jag drar nu! BYE


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0