Heart It

Home sweet home

2012-11-01 @ 14:27:02
Loggar in på bloggen nu efter att ha varit borta i några dagar och bemöts av det här:
Hej på er förresten!

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg, vill i alla fall berätta att lägret har varit grymt vi har haft mycket och göra nästan hela tiden, därför blev det aldrig några extra inlägg från mobilen. Just nu orkar jag inte skriva igenom vad vi gjort, vet inte riktigt om det är någon som vill veta heller, men kan ju kanske klämma fram något inlägg om det senare. När jag kom hem gick jag runt lite tittade in i mitt rum och så att mina nya skal hade kommit (de på bilden) Blev lite glad och öppnade sedan kunde jag itne få av det skalet som var på min mobil, så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och ta av det samt beställa pizza. Men efter att jag hade gått runt lite (typ 30 sek) så ssatte jag mig i soffan och äter chips och dricker cola. 
 

KOMMENTERA
Postat av: Emmaholm.se

Älskar det understa skalet! Skitsnyggt!

2012-11-01 @ 18:22:38
URL: http://www.emmaholm.se
Postat av: Emma :)

vart har du köpt skalet? Grymt snyggt:D

2012-11-02 @ 12:17:45
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0