Heart It

Förebedjare

2012-10-17 @ 21:30:18

Hej på er!

Ligger just nu i sängen och smsar med Klara och pratar lite med mamma, gör lite små saker sådär. Idag har det varit dålig bloggning pågrund av att jag varit på XP och i kyrkan. Vid 17 kom nämligen Daniel och Klara och plockade upp mig och så gick vi till XP, där vi pratade,skrattade,spelade pingis och lite annat. Sedan vid 18 gick vi till kyrkan. Där jag fick frågan från JJ (Johannes) om bag ville vara förebedjare och såklart ville jag vara det så idag fick jag be lite för andra! Så kul var det. Ska verkligen göras om. Det roliga var ju att vi har typ "Jönssonligan" han heter nämligen också Jönsson precis som jag. Fast vi är inte släkt åtminstone inte nära släkt.
Men så jag hade en lite annorlunda och grymt kul tid i kyrkan idag! :D

Have a nice evening!
HUGS


KOMMENTERA
Postat av: Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tutorials,tips& och ibland lite annat! :)

härligt att få be :D

2012-10-17 @ 22:16:15
URL: http://mandacecilia.blogg.se
Postat av: Malva Nyström

- Tack! :)
Allt bra?

2012-10-19 @ 17:40:15
URL: http://mkdn.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0