Heart It

100 sanningar

2012-09-09 @ 16:30:18

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Juice
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Jag kommer nu (till Klara)
Sång du lyssnade på: Psalm 16
Gången du grät: Förra fredagen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nope
Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet! 
Varit kär?: Jarrå
Förlorat någon speciell person: Ja 
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Limegrön
färg 2: Röd
färg 3: Ljus rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja 
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ingen aning
Fått reda på att någon har pratat om dig: Har jag väll säkert
Kysst en kompis: Nope

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: nope
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var på XP
Vilken tid vaknade du idag: klockan 8.06
Vad gjorde du igår runt midnatt: grejade med telefonen
Någonting som du längtar till: 25 september-då börjar konfan (dax att bli fadder) 16 november-sjövikslägret!
Senaste gången du träffade din pappa: två veckor sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte
Vad lyssnar du på just nu: Mamma,mormor och syrran som pratar
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jupp
Vad gör dig irriterad just nu: Mammas dator surrar!
Vad är ditt namn: Amanda
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Jungfru
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: Gullmarsskolan klass 9F
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: Rödbrun
Långt eller kort: Långt
Längd: 1.66cm

Vad gillar du gällande dig själv:
Piercings: öronen
Tatueringar:-
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: -
Piercing: öronen!
Tatuering: -
Bästa vän: Lina tror jag ;)
Sporten du spelade: Det var nog dans
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Haha ingen aning 
Konsert: Jag har inte varit på någon speciell
Förälskelse: Haha jadu..
Alkohol du drack: -

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: cola
Är du på väg att: Göra klart dessa frågor 
Lyssnar du på: mormor och mamma som pratar
Väntar du på: att x-factor ska börja

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Jupp
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Blir en bra fotograf

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Tatueringar eller piercingar: piercingar
Känslig eller inte: mitt i mellan
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: varrå tveksam?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nope
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: Vet inte..
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: har jag nog..
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja 
Himlen: Ja
Tomten: Det är väll klart!
Att kyssas på första dejten: Vet inte 
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja när jag var 7 :P
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:  Jadå
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vänner
Vad vet inte så många om dig?: Att jag är mörkrädd kanske?


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0