Heart It

Dagen igår

2012-09-20 @ 15:10:17

Förlåt för att jag ej har svarat på era kommentarer. Men jag kan inte göra det via mobilen, och jag har inte haft tid att koppla upp datorn. Hänt mycket idag som jag tänkte att jag skulle berätta nu:
Imorse var det inbrott i huset bredvid, jag har inte märkt något av det förrens morgonen, då poliser stått och fotograferat,pratat och så med boven. Eller bovarna. För det var två. Men så varit lite rädd och så kan man säga, även fast jag vet att han är fast. Men sedan har jag varit i skolan efter det gick jag till XP och åt pizza,spelade plockepinn och pratat. Vid 18 gick vi till kyrkan :) så varit lite fullt upp. Nu har jag inte haft ork heller,är lite trött och så. Men nu ska jag fortsätta smsa lite med Klara sen ska jag försöka att sova.

God natt
(förlåt att det kommer så många instagrambilder..)


KOMMENTERA
Postat av: Emma

SV: Tack!

2012-09-20 @ 15:14:06
URL: http://emmaasphotos.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0