Heart It

Frågestund

2012-09-27 @ 12:09:00
Jupp nu har jag 100 följare! Så nu startas det här en frågestund! Fråga på! Vi får se när den avslutas! Blir en vlogg med alla svar då!
 
KRAM PÅ ER!

KOMMENTERA
Postat av: lola

kollade in på din blogg för några dagar sen, och kollade precis in igen och såg att du inte hade fått några frågor så jag tänkte ställa några! :)
1.Du är ju kristen, men på vilket sätt har gud ''visat/uppenbarat'' sig för dig?
2. Snyggast killen i din klass?
3. hur länge har du varit intresserad av foto?
4. Hur tror du din karriär kommer att se ut? Tror du att du kommer bli känd via bloggen? Vill du bli det?
5. Det bästa och värsta med klara?
6. Det bästa tv programmet du vet ?
7. Ditt bästa minne ?
8. I vilken årskurs hade du ditt bästa år i skolan hit tills och varför ?
9. Har du bra betyg?
10. Om du fick ändra på en grej i värden vad hade du då ändrat på ?
11. Förutom Xp som du pratar om, (som jag antar inte är skolan?) är du dåbara med klara i skolan? Inga andra tjejer ? killar?

Ha en bra dag.

2012-09-27 @ 15:43:39
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så fin header du har!
sv: Tack så hemskt mycket finaste du! Så glad jag blir.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-09-27 @ 22:29:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: sofiaandersson

kan du lägga upp dina 10 bästa bilder i ett inlägg ? :DD

2012-09-28 @ 09:54:47
URL: http://photobyysofia.blogg.se
Postat av: Evelyn.c

1: Hur många år är du?
2: Hur många år var du när du fick mens?
3: Är du bortskämd? isånnafall på vilket sätt?

2012-09-30 @ 17:28:53
URL: http://baraeve.bloggplatsen.se
Postat av: H A N N A ♥

1. Gillar du Justin Bieber?
2. Vart handlar du helst dina kläder?
3. Svarar du på frågorna i ett videoinlägg?
4. Bästa artisten enligt dig?
5. Gillar du skolan?
6. Vad har du för mobil?

Några frågor från mig! Kan du kommentera på min blogg när frågorna är uppe på bloggen så jag inte missar dom? :)

2012-10-04 @ 17:18:34
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0