Heart It

Min födelsedag 7/9-12

2012-09-08 @ 11:03:00
God morgon!

Jag hade en grym födelsedag igår!
Började med att mormor ringde mig och sjöng, sen kom även mamma &syrran in och sjöng!
I skolan hände inte så mycket.. Jag virkade klart min prov virkning. Och började virka mitt mobilfodral.
Efter skolan gick jag hem och där väntade mamma och Matilda på mig. Mamma beställde pizza och sen fick jag öppna de presenter som kommit och som var från dem. Sen tog mormor med sig pizzan till oss. Sen åt jag.
Jag satt och vila ett tag efter och därefter gick jag hem till Klara, där Hampus också var. Sen mötte vi Elin och gick till XP. På XP gjorde vi lite allt möjligt, bland annat spelade pingis,spelade något bilspel på xbox och sen hade vi andakt. Där alla först och främst sjöng för mig! Haha.. ush jag gillar verkligen inte när folk sjunger för en på födelsedagar. Men sen hade vi själva andakten då.. Efter körde vi lite lekar. Ja sen vid jag vet inte 11 tror jag så gick jag,Klara,Elin,Daniel,Hampus och en annan kille (jag faktiskt inte riktigt vet namnet på) ut på en promenad bort till norra hamnen och vi, ja i alla fall jag och Klara, var grymt flummiga verkligen! Jag super duper hungriga! Men vi gick och hade sköj i alla fall! Sedan gick Hampus och Elin tillbaka. Vi andra fortsatte gå en bit till. Sedan gick vi till XP och hätmade något... Och sen gick jag och Daniel och "lämnade" av Klara hemma hos henne, sedan gick vi till mig där Daniel "lämnade" av mig och sen gick han hem. Jag åt lite och sen gick jag och la mig och grejade med mobilen till strax efter 2 eller kanske senare. 
Det var min braiga dag det!

Jag fick en kommentar om att jag kanske kunde lägga upp en video/bilder på det jag fått. Och absolut kan jag göra det! Men jag måste ha fått alla mina presenter först helst! Dock får jag inte det från pappa förrens i oktober.. Och även en annan sak från mamma som han tar med sig. Men jag kan ju lägga upp en då.. Eller?
 
Ha det så bra!
KRAM

KOMMENTERA
Postat av: minabrun - photo

sv: tack så jättemycket!

2012-09-08 @ 11:37:21
URL: http://miinabrun.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0