Heart It

Jag lever...typ

2013-04-15 @ 20:29:00
Hejsan hoppsan!
 
Var länge sedan nu, tänkte bara skriva ett litet inlägg om att jag lever, typ i alla fall.
Jag har börjat bli något som en ensamvarg, men bara när det kommer till här i Lysekil, när jag är i Jönköping åker jag gärna iväg och träffar mina underbara babes! 
 
Vad har hänt det senaste?
- Jo jag har fått fyra underbara nya bästa vänner! Jag har kommit mycket närmare min bror, jag har kommit in på gymnasiet jag sökte till, jag funderar på att kanske hoppa av det ändå och flytta till Jönköping, jag har varit sjuk hur mycket som helst, och som vanligt är jag den där tysta tjejen som håller sig utanför..
Hoppas ni haft det bra, och har det bra!
Puss på er

KOMMENTERA
Postat av: EMMAS

riktigt fin bild:)

Svar: Tack så mycket!
Amanda

2013-04-24 @ 18:58:02
URL: http://eemma.se
Postat av: en som bryr sig om dig

Jag är en person som ofta tänker på dig. Det har krävts mycket mod av mig för att kunna skriva det här så jag vill gärna att du läser detta.

Jag tycker inte att du ska flytta till jönköping, jag vill ha dig här! Och hur mår du egentligen? Du verkar vara ledsen över något, och detta bekymrar mig Amanda. Jag önskar dig all lycka framöver och hoppas verkligen att du ska fortsätta blogga.

Kram
En som bryr sig om dig

2013-05-15 @ 16:03:59
Postat av: Frida

AMANDA KOM TILLBAKA!!!!!

2013-05-16 @ 17:35:14
Postat av: Elin

Fina bilder! :)

2013-05-22 @ 18:45:42
URL: http://elinmaja.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0