Heart It

Sunlight

2013-05-23 @ 17:09:20
|Fotot taget i Tenhult, med nikon d3100 och med ett par kalla händer|

Hejsan!

Ännu en dag hemma, har inte gjort någonting nästan. Jag har bara tittat på tv, grejat lite på datorn, spelat lite kort med syrran och såklart mobilen. 
Våran toalett är trasig, så jag och syrran var tvugna att gå till mormor, som tur är bor hon knappt 5 minuter bort men det var ändå pinsamt att gå ut i kort korta shorts. Det värsta var la att det kom några killar som jag dessutom inte kände igen, hoppas jag inte skrämde dem för mycket med min outfit. USH.
I alla fall så är det såklart fint väder idag, bara för att jag inte kan gå ut och fotografera. Men förhoppningsvis är jag frisk i helgen och att det är fint väder så lär jag nog ta med mig kamera ut, även om jag tar och går och solar. Man kan ändå fota något på vägen eller där. 
 
Ha en bra fortsatt dag!

KOMMENTERA
Postat av: Olivia Magnusson

Fin bild!

sv: hihi,tack :D
kramios♥

2013-05-23 @ 21:03:47
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0