Heart It

Kladdkaka♥

2011-09-08 @ 16:34:12
Ja alldeles nyss fick det bli lite kladdkaka bara för att jag orkade inte äta något igår på min födelsedag ;) Men idag i skolan har det varit en helt okay dag! till o med rolig faktiskt särskilt när Hue,Ardita,Jag,Klara och Jokke satt i väntrummet till att gå in till skolsköterskan :) Haha ja..Det kommer förmodligen inte låta så kul när jag förklarar detta men då var det i alla fall kul för alla andra skratta åt mig :P
Klara- min morfar..(nånting,nånting)
Jag- på tal om din morfar.. han har en jätte fin dörr!
Alla andra: HAahahahahahahaahaha!
Fan va det skratta åt mig ;) Ja de fick sig i alla fall ett gott skratt :) Fattar egentligen inte varför det var så kul men sen så satt vi och prata lite om pinsamheter och sånt och i mellan åt skrek Jokke Nej! eller ja! han satt nämligen och spela spel på sin mobil ;) Så vi skrattade typ varje gång ;) Men skojj hade vi i alla fall och jag är 163cm och ja väder 55 och skolsköterskan sa att det var helt perfekt så! Och jag sa att jag är ute och joggar i mellan åt, för det e jag, och så sa hon att du behöver absolut inte bli smalareom det är det du tänker på ;) Så ja jag får väll sluta tänka så då ;) Jag borde nog lyssna på Klara i mellan åt haha ;) Men ja så vi har haft en riktigt rolig dag om jag får säga det själv :) Och sen så fick jag ju till o med spela lite pingis :) Ja jokke låna utt racket till mej så yeey! Det var fan as kul :) det var ett tag sedan nu :) jag kanske inte har sagt det men jag spelade alltid pingis på mellanstadiet :) O ja.. Jokke sa att jag var duktigare han så ja kanske e jag rätt duktig då.. Klara sa det med jag kom faktiskt 3:a på rundpingisen men jag hade kommit längre om det inte varit så hallkigt på golvet! ;)
Men ja nu ser jag att jag har skrivit en del så ni ska få se en bild :

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0