Heart It

Lite saker som händer

2012-12-30 @ 16:06:39
Hej på er!

Har nyss städat lite i rummet, så nu är jag verkligen grymt varm! Brukar aldrig ha öppet fönster på vintern kan jag säga, men nu var jag verkligen tvungen till det. 
I alla fall så är det nyår imorn, taggar trerätters skjuta raketer, och så klart försöka få tid, ork att fotografera lite. Ser verkligen fram emot det. 
 
Det är något fel på min instagram som kanske några märker så lägger jag inte upp så många bilder nu ,för några dagar sedan tills nu då, eftersom det totalt hackar och jag kan inte ens komma in på välja "ta kort" eller "kamerarullen" liksom.. Även på twitter kan jag inte lägga upp bilder som fotograferas för tillfället liksom.. Men ja annars rullar väll allt på..
Varit på stan/A6 några dagar nu med syskonen och så har jag varit på promenad med varm choklad och fika. Har varit väldigt trevligt här nu efter jul hos pappa. 
 
När jag kommer hem till mamma ska jag försöka ta mig ork till att fotografera alla min julklappar också så ni kan få se dem!
 
Hoppas ni får en fortsatt bra dag och nyår imorn!
 

KOMMENTERA
Postat av: Cajsa Fotograferar

FINFIN :D

2012-12-30 @ 17:35:31
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad fin bild!:)

2013-01-01 @ 14:13:13
URL: http://lgfoto.blogg.se
Postat av: Emmaholm.se

Himla fin bild med färgerna i bakgrunden! :)

2013-01-05 @ 18:57:51
URL: http://www.emmaholm.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0