Heart It

Sjuk igen

2013-01-31 @ 09:47:28
En somrig bild fick visas idag för jag saknar sommaren!

Hej på er!

Igår blev jag sjuk igen, så även idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk men lite bättre och piggare idag så har orken till att skriva ett inlägg.Men under dagen igår låg jag mest bara och tittade på tv, jag grejade mycket med mobilen och jag hade egentligen ganska så tråkigt.. Men eftersom jag inte kunde resa på mig från sängen utan att bli alldeles yr och skakig så fick det bli så att ligga i sängen hela dagen lång. Idag blir väll en likadan dag antar jag... 
 
 
 
Ha en bra dag!

KOMMENTERA
Postat av: Agnes Bjurek

Är du också sjuk? Vi kan underhålla varandra1 Sjukt vacker bild förresten!

2013-01-31 @ 13:04:47
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: CECILIA

sv: tack :D

2013-01-31 @ 16:43:15
URL: http://candersson.bloggplatsen.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0