Heart It

Otursdag

2011-12-05 @ 20:39:12
Hej på er!
Jag hoppas ni har haft en bättre dag en vad jag har haft! Tyvärr säger jag nog inte riktigt varför det har varit det..
Men jag har i alla fall haft hemkunskap idag jag vet inte om jag ska va glad över det eller inte...
Men jag bakade i alla fall lussekatter med Hampus. Rätt kul ändå.
Men efter hade vi No och då pratade vi vidare om alkoholer och så kom Klara på att vi spelar så vi sprang fort iväg till Inhvar.. Däremot märkte vi sen att vi var väldigt försenade vi hade kollat fel på vilken tid det var så vi var en timma och tio minuter försenade ;) Hehe så det förklarade varför han inte var där. Men i alla fall så sprang vi fort tillbaka sen och lyssnade vidare några sa att vi var snabba på att spela och det var ju lite kul ;) Men ja efter hade vi lunch och sen så hade vi matte och det var väll rätt okay vi jobbade med paranteser. Sen så hade vi i alla fall So och då tittade vi på en film "Luther" . Ja jag tror jag nog var den som egentligen fattade minst.. Men jag och Klara hade lite kul ändå! :P Men sen så slutade vi och jag & Klara gick hem hit och nu har vi suttit och pratat länge och jag har skrivit lite grejer på datan .. HEHE :$ och så sen så gick hon hem i alla fall och nu sitter jag fortfarande och skriver och smsar med Klara :)
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Bild tagen i lördags
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA
Postat av: Anna

Hej! Jag är med i en tävling på mylovebasket.com där jag kan vinna 25.000 på ASOS, om du vill vara med i utlottningen om att ta del av mitt pris (OM jag vinner) och få ett plagg för ca 300 kr så klicka dig in på min blogg eller inlägget här: http://wallinphoto.blogg.se/2011/december/utkast-dec-3-2011.html#comment och läs vad du ska göra för att hjälpa mig vinna, skulle bli hur glad och tacksam som helst!! :D

2011-12-05 @ 20:49:07
URL: http://wallinphoto.blogg.se/
Postat av: Rebecca - VINN VALFRI WEBBKAMERA

Snygg bild!

2011-12-06 @ 11:19:49
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0