Heart It

En Del Tidsfördrivfrågor

2012-04-15 @ 14:46:52
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Har du sett din bästa vän gråta? Jupp
Vad åt du senast? Macka
Har du fått någon komplimang idag? Japp
Har du varit med i en rättegång? nej
Är du polare med grannarna? polare och polare, hej säger man :)
Vilka språk pratar din mamma? Svenska
Vilka språk pratar din pappa? Svenska,Tyska (jobbar mycket där),Engelska :)
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? förra månaden när jag åkte till pappsen
Har du däckat/spytt för att du druckit? nej
Har du äggat någon? nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper? nej
Suger det här? ja ganska..
Har du varit på stranden? Vem har inte?
Har du haft en stalker? inte vad jag vet
Minns du dina/din musiklärares namn? ja
Hur bra är din syn? sådär... borde nu checka den faktiskt..
Har du varit på ett party? ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? NEJ
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Eftersom jag inte vet vem "du" är så kan jag ej svara på frågan
Har du varit utomlands? Norge..
Har du sett din bästa vän naken? Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jag har varit på ett...
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? förmodligen..
Var är dina syskon just nu? Matilda: jämte mig, Elin/Mattias/Sandra: ingen aning!
Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag blev jagad av en idiot
Vad ska du göra i helgen? Vet inte
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Snyggt! :-)
När var du riktigt sjuk senast? hm... det minns jag inte
Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha.. vet inte
Vad finns i din bakficka? Inget just nu
Har du färglinser? Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? Facebook på mobilen...
Vad ska du göra efter det här? äta!
Vem vill du träffa just nu? Pappa&"Pöjk"
Är du kär? Ja
Vem är du kär i? Hemligtstämplat
Varför gör du detta just nu? För jag har tråkigt
Vem smsade du senast? Elin.S
Favorit årstid? Sommar
Varför gillar du den årstiden? För att man slipper skolan, varmt, fotograferar som bäst då! ...m.m..
Vad använder du för smink? Mascara, foundation (oftast men inte alltid), ibland en lätt brun ögonskugga, ibland läppglans
Favorit tvprogram just nu? Big Brother
Vad har du för rignsignal på mobilen? Någon som den har bytat till själv.
Vad har du för bakgrund på mobilen? en spraklig färgglad..
Vem ringde dig senast? jävla försäljare som söker mamma...

Trackback
RSS 2.0