Heart It

Förmodligen sjuk?

2012-01-02 @ 22:27:41
hej på er sötisar! <3
Är nog lite smått sjuk jag.. Har jätte ont i min kropp och är förskyld :(
Plus att jag mådde nyss väldigt illa ...
Super surt eftersom moster kommer imorgon. Och Celine och Maxime o moster åker hem på Onsdag..
Vill inte detta nu! vill ju njuta av det nya året genom att ha ett bra jullov men ja det går ju väldigt bra det..
Skulle inte heller frövåna mig om det kommer snö imorn bara för att jag inte kan gå ut när jag känner så här..
Fast kommer nog i alla fall gå ut på gården åt minstonde för att få något kort på förra/ detta årets första snö!
Men nu ska jag försöka klämma i mig en macka
ha det så gott!

Bad picture i know
Okay om man skriver engelska på ett ställe då skriver man det här med ;)
pratar med Klara på msn och på engelska

KOMMENTERA
Postat av: william

hoppas att du mår bättre snart^^



SV, Naw tackar så mycket:D Blir så glad:3

Och vad tycker du om mina "Black & White Girls" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D?

2012-01-03 @ 09:49:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0