Heart It

Nästan dygnat

2012-07-01 @ 17:22:04
Hejsan hoppsan!
 
Är det bara jag som tycker det ser mycket trevligare ut att läsa ett inlägg när första ordet har stor bokstav? :P
 

Igår blev det så att jag var med Klara då, vi grillade och vi var ute en sväng i rinkenäs och hade det underbat och riktigt kul. Vi fixade håret, jag ska bli frisör dessutom! Eller om det nu är någon som vill ha gräsligt hår :D För er som inte fatta så hade vi alltså gräs i håret, sådana idéer får jag ibland. Hehe.
Men efter gick vi hem kollade om vi kunde sova över, och gick och frågade Klaras mamma på hotellet (hon jobbar där) och vi fick så vi gick hem till Klara och packade lite snabbt och sen gick vi och handlade cola,fanta och chips! Och därefter gick vi hem och tittade på sommarkrysset :D 
Sen vid 12 bestämde vi oss för att lägga oss i sängarna, men snacka och ingen av oss var alls trötta typ. Så det blev att vi satt uppe hela natten och pratade en massa och spelade draw someting och rumble med varandra ända fram till 6.00 då vi inte orkade så mycket mer, och lyckades då somna. Sen vaknar jag av världens smäll, det visar sig då att det åskade ute, jag som trodde det var min mobil som trillade ner. Sen gick vi upp och åt, vi hade varit hungriga hela natten så äntligen fick vi i oss lite mat. Därefter gick Klara hem. Och jag la mig i sängen igen ändå fram tills ja, vad kan den ha varit... vid 4 typ. Men jag hade inte sovit fast nu är jag typ jätte pigg! :D Och jag har typ nördat draw something hela dagen vill du köra med mig så kan du lägga till mig på: heamjo15. Ja sen e jag inte alls så bra men det kan ju vara kul ändå!
 
Och glöm INTE... :P skriv till mig på kik! :D photooamanda jag pratar med alla.
 
Ha det så bra!

KOMMENTERA
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Taack så jätte mycket :D

Svar: Varsegod!
Amanda

2012-07-01 @ 18:11:10
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Taack så jätte mycket :D

2012-07-01 @ 18:11:12
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: MoaKaarlsson.

Sv; Det är lungt! härligt och höra, jodå allt är bra med mig :). Gjort idag då?
Kramar!

2012-07-01 @ 18:22:12
URL: http://moakaarlsson.blogg.se
Postat av: Edith

SV: Jo jag mår bra, händer just nu då?? ^^

2012-07-01 @ 19:01:59
URL: http://lillcutemee.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0