Heart It

Skolavslutning

2012-06-14 @ 14:08:00
Hej på er!
Det här inlägget fixade jag den 9/6 för att jag visste att jag förmodligen inte alls kommer ha någon tid att blogga alls idag! och därför är det inte så lätt för mig att skriva exakt vad vi ska göra och gjort och så, men ni lär få reda på det imorn! :)
Idag började jag klockan 10.00 och då hade vi våran sista timma med våran KF innan sommarlovet! Sen hade vi lunch på ungefär 50 minuter så klockan 12.00 så har vi avslutning i kronbergshallen!! Där efter går vi upp till ett klassrum och får våra betyg av våran KF. Förmodligen slutar jag tidigare denna dag eftersom jag måste hem snabbt och byta kläder och slänga i mig något och sen springa iväg till bussen som går klockan 14.00. Då 7:orna och 8:orna får åka iväg till liseberg för 450 kr! Så förmodligen vid denna tiden så sitter jag på bussen med underbaraste vänner och är på väg till liseberg! Fast en av dem saknas men är ganska säker på att han har det underbart ändå! LOVE ♥
Men jag kommer inte hem förrens mitt i natten typ vid 1 eller något tror jag och därför så blev detta inlägg skrivit den 9/6 istället. Så ni fattar varför jag inte hinner idag ;)
SKOLAN ÄR SLUT FÖR DEN HÄR TERMINEN! :D

KOMMENTERA
Postat av: photosdiary

Hej!



Jag har bytt blogg, även bloglovin konto. Alla mina följare är kvar på ericap.blogg.se och kommer även att vara där. Jag kommer att flytta över alla bloggar jag följer till min nya blogg. Det vill säga att bloggarna från mitt bloglovin konto har flyttas till ett annat bloglovin konto. Där jag numera håller hus. Men inte mina premunanter. Så hoppas du som följer mig på ericap.blogg.se hoppar till photosdiary.blogg.se där jag finns nu! För jag följer precis alla personer jag gjorde på ericap.blogg.se och där hoppas jag att de som följer mig där kommer till min nya blogg. :)



Mvh. photosdiary.blogg.se , erica pettersson från ericap.blogg.se

2012-06-14 @ 19:57:53
URL: http://photosdiary.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0