Heart It

1 Dagen På Prao

2012-03-19 @ 16:50:43

Heeej!
Har för ett tag sedan kommit hem från Praon. Väldigt kul faktiskt!
Började med att jag presenterade mig för klassen och sen pratade vi om vilket datum det var och mat. Sen hade vi Svenska så de håller på med en ny bokstav nu, de fick Gg idag som jag då fick hjälpa till med. Sen hade vi en rast jag var med ute hälften av den. Sen hade de bytat grupper, alltså de som jobbade med bokstaven skulle nu måla en spargris med Lotta (min gamla lärare). Och där efter hade vi mat. Sen hade vi musik och efter det rast igen och sen matte. Sen slutade skolan och då gick jag iväg till fritids. Där vi gjorde lite allt möjligt!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0