Heart It

Rolig Dag

2012-03-14 @ 21:14:21

Heeej!
Ni ska få läsa lite om min dag här tänkte jag:
Först och främst hade vi spanska prov, det gick ju ganska bra ändå. Sen hade vi dubbeltimma med so och matte. Och efter det hade vi lunch då spelade jag, Klara och Hampus kort. Sen efter hade vi träslöjd. Och ja sen hade vi svenska då vi egentligen skulle haft läxförhör men vi tar det på Fredag istället. Ja men i alla fall så hade vi ingen elevensval för den var inställd så jag, Hampus och Klara hem och åt och så sen gick vi ner till stan och köpte glass där vi pratade typ lite med Jacob och sen gick vi till Norra Hamnen.. Så satt vi där och pratade.Sen skulle han med bussen så vi gick till Södra hamnen och väntade på bussen och åt klubba. Sen gick jag och Klara hem och spelade Mario Kart och pratade och så sen gick vi till kyrkan. Och nu har jag precis duschat eller precis och precis kan ha varit en timma sedan. Men jag har i alla fall tittat på tv nu.
Men imorgon är det ju studiedag för mig! Så jag drar iväg till nordens ark med mammas jobb och syrran :)
Kanske blir lite dålig uppdatering så jag ursäktar redan nu! SES

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0