Heart It

Bild från arkivet

2012-11-07 @ 10:12:00
 
Jag måste ut och fotografera när jag blir frisk! Jag hade tänkte att verkligen setta igång med min dröm nu att fotografera minst 1 gång i veckan och ha mycket bilder att lägga upp på bloggen och så! Jag menar jag förbättrar mig ju inte direkt genom att sitta och redigera gamla bilder och ladda upp och så. Men det var lite därför jag startade "veckans tema", som förresten första bilden kommer upp imorgon! Men DU får inte glömma att skriva teman du tycker jag ska fotografera! Det är itne så svårt att skicka iväg en kommentar/mail/kikmessage eller skriva på twitter eller vart som helst typ! Du kan tycker jag ska fotografera min syster, eller kanske hur stan ser ut här i lysekil eller något enkelt som just kanske "kärlek"! skriv vad du tycker!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0