Heart It

Vi ses någon gång

2013-02-21 @ 11:43:19
Hej på er!
 

Var länge sedan nu jag vet, men jag vet inte ritkgit längre vad jag skriva. Jag finner ingenting som är intressant att skriva om, jag har inte varit ute och fotat på evigheter och har snart ingenting att lägga upp. Jag kommer kanske ta en bloggpause eller någonting för att kanske hitta vad jag ska skriva om, jag finns på twitter (sjundeseptember) instagram (heamjoslife & photooamanda) weheartit (sjundeseptember) facebook (Amanda Jönsson) ja ni får ha det så trevligt medan jag är borta, kan vara så att det dyker upp vissa inlägg och så någon gång ibland, jag ska förska orka finna tid med att fortsätta med min fotogrej här på alltså "VT-Veckans tema" men jag får se på det, eftersom nu är det bara en massa gamla bilder som kommer upp
 
Kram på er ha det så bra!

KOMMENTERA
Postat av: CECILIA

fin bild!

2013-02-21 @ 19:24:51
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej!
Hur mår du idag? allt bra? :) kram

2013-02-22 @ 08:52:31
URL: http://missrebecca.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0